Saturday, May 16, 2015

QUILTED NAIL ART


Γεια σας φίλες μου! Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα τελείως διαφορετικό μανικιούρ. Δεν σας έχω ξαναδείξει κάτι παρόμοιο μέχρι στιγμής και θα ήθελα να σας πω πως αυτό το post το έχω κάνει εδώ και καιρό αλλά δεν έβρισκα τον χρόνο να το δημοσιεύσω μιας και είχα να σας δείξω και άλλα πράγματα. Όταν το δημιούργησα ήθελα να σας κάνω και ένα tutorial αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβα. Έτσι  θα σας το παρουσιάσω σαν ιδέα, αν όμως ενδιαφέρεστε να το δημιουργήσετε γράψτε μου σε σχόλιο για να κάνω και το tutorial.

Δεν είναι οι λίγες φορές που έχουμε φτιάξει το τέλειο μανικιούρ και το καταστρέψαμε κάνοντας αυτές τις ενοχλητικές γραμμές χτυπώντας τα κάπου ή ακόμα και ακουμπώντας τα μαλλιά μας. Σίγουρα καταλαβαίνετε τι εννοώ! Σκεφτόμαστε με πιο τρόπο μπορούμε να το διορθώσουμε, ενώ εκείνη την στιγμή έχουμε παγώσει για κάποια δευτερόλεπτα, ανταλλάσσοντας ματιές μίσους με το αντικείμενο που τα χτυπήσαμε προηγουμένως! Φανταστείτε λοιπόν μια τεχνική με την οποία ''καταστρέφουμε'' ομοιόμορφα το μανικιούρ μας! Όμως Προσοχή! Ακόμα και αυτό θέλει τέχνη και φυσικά όρεξη για δημιουργία!



Τo σκούρο μπλε βερνίκι που επέλεξα σαν βάση είναι από ένα σετ το ''Ruby Hammer Recommends Nail Collection''. Δεν έχω ιδέα αν μπορείτε να το βρείτε ακόμα μιας και το είχα αγοράσει πριν αρκετά χρόνια. Για να δώσω ματ εφέ στα νύχια επέλεξα το Top Coat Matte της L'Oreal και για να ''δημιουργήσω'' αυτές τις γραμμώσεις χρησιμοποίησα νήμα (ψαρέματος), μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ακόμα και κλωστή. Για να τελειοποιήσω το αποτέλεσμα τοποθέτησα caviar σε ασημί χρώμα.


Θα χαρώ πολύ αν προσπαθήσετε να κάνετε το σχέδιο και να το ανεβάσετε στο Instagram χρησιμοποιώντας το hashtag  #nailsworlddd . Οι φωτογραφίες με τα μανικιούρ που θα τα έχετε δημιουργήσει εσείς οι ίδιοι εμπνευσμένοι από τα σχέδια μου θα ανεβούν σύντομα στο Blog μου!


24 comments:

  1. Πολύ έξυπνη ιδέα και το αποτέλεσμα δείχνει υπέροχο! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρούλα :)

      Delete
  2. Wow!!!!! Τελικά έχει γίνει τέχνη το μανικιούρ! Υπέροχο και πρωτότυπο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ αγαπητή Χριστίνα, καλό βράδυ :)

      Delete
  3. Δεν έχω λόγια!!!!! κάνε μας ένα step by step!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εντάξει καλή μου <3

      Delete
  4. Πολύ ωραιο σχέδιο... και τα μπλε νερά που κάνει το χρώμα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ, το χρώμα μπορώ να πω πως με βοήθησε για να φαίνεται ακόμα καλύτερο το αποτέλεσμα .. Φιλάκια :)

      Delete
  5. Simply beautiful! These pictures look magazine worthy! xx

    ReplyDelete
  6. Κέντησες!!!! Φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
  7. Wow φανταστικό,ούτε μπορώ να φανταστώ πως το έκανες με νήμα ψαρέματος;Με την μισίνα εννοείς,έτσι λέγεται;
    Mόλις έγινα μέλος στο όμορφο blog σου(νόμιζα ότι ήμουνα ήδη =D )
    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ που έγινες μέλος <3
      χι χι! Ναι με την μισίνα :Ρ

      Delete
  8. Πολυ ωραιο, το χρωμα ειναι τελειο και πολυ κοπο θα εκανες φανταζομαι πωπω μπραβο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το σιγκεκριμένο σχέδιο θέλει πολύ κόπο ειδικά όταν είναι σε όλα τα νύχια ... Φιλάκια πολλά :*

      Delete
  9. Ξετρελάθηκα με την πρώτη ματιά! Είναι απλά υπέροχο και μοναδικό! Μπράβο σου κοριτσάκι μου! Λατρεύω τη δουλειά σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ καλή μου <3

      Delete
  10. Παράξενη τεχνική φαίνεται αυτή, δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι δεν είναι και πολύ γνωστή ..

      Delete
  11. I like the look that you achieved with the matt top coat! Just great!! :D

    ReplyDelete
  12. Θα μας τρελάνεις τελείως εσύ!! Υπέροχο μανικιούρ, πολύ πρωτότυπη ιδέα και το χρώμα φανταστικό! Εννοείται ότι θέλουμε tutorial ;) Φιλάκια πολλά Nazh μου! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σας το υποσχέθηκα αλλά δεν κράτησα την υπόσχεση μου βλέπεις έχω πολλές αναρτήσεις που πρέπει να δημοσιευτούν, μόλις μπορέσω θα σας το δείξω.. φιλάκια <3

      Delete