Thursday, April 2, 2015

MATTE PASTEL NAIL TUTORIAL

Υπάρχουν τόσες εκπληκτικές ιδέες για nail art που πραγματικά δεν ξέρω τι να σας πρωτοδείξω και αν προλάβω ποτέ να τα δημοσιεύσω όλα όσα έχω στο μυαλό μου! Όμως σε αυτή στην στήλη ''nail tutorial'' προσπαθώ να σκέφτομαι απλές ιδέες ώστε να μπορούν να τις κάνουν οι περισσότερες. Ένα μανικιούρ που πραγματικά με έχει ''σώσει'' άπειρες φορές είναι το σημερινό, δεν χρειάζεται καν να έχετε σταθερό χέρι για να το πετύχετε, τον λόγο θα τον δείτε πιο κάτω για αυτό πάμε να ξεκινήσουμε!

Αρχικά θέλω να σας πω για δύο πολύ όμορφα βερνίκια που χρησιμοποίησα αυτή την φορά! Είναι το W7 Nail Polish No. 90 Watermelon και το Golden Rose Rich Color No. 65. Σας προτείνω να χρησιμοποιήσετε παστέλ αποχρώσεις και όπως βλέπετε οι δύο συγκεκριμένες αποχρώσεις ταιριάζουν εκπληκτικά...
Ξεκινώ πάντα με την προετοιμασία των νυχιών, ναι το ξέρω πως σας το τονίζω κάθε φορά αλλά είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι που οι περισσότερες το παραλείπουν. Και το ομορφότερο μανικιούρ να κάνει κάποια, αν έχει ασύμμετρο σχήμα στα νύχια και πετσάκια είτε πολύ κομμένα είτε καθόλου, κανείς δεν πρόκειται να κοιτάξει το μανικιούρ όσο αστραφτερό και αν είναι! Για αυτό δώστε το ιδανικό σχήμα που πιστεύεται ότι ταιριάζει σε σας και σπρώξτε τα πετσάκια πίσω. Τέλος απλώστε την βάση σας και περιμένετε να στεγνώσουν εντελώς τα νύχια σας. Και τώρα αρχίζει το πιο απολαυστικό σημείο για μένα! Σε αυτό το nail art έβαψα το μισό νύχι με το  W7 Nail Polish No. 90 Watermelon και το άλλο μισό με το Golden Rose Rich Color No. 65. Δεν χρειάζεται να είναι ολόισιο το αποτέλεσμα αν όμως πιστεύεται ότι θα σας δυσκολέψει τότε απλά χρησιμοποιήστε κολλητική ταινία. Στην μέση του νυχιού τοποθέτησα μια ασημένια λωρίδα και έτσι έκρυψα την γραμμή που δεν ήταν τελείως ευθεία. Τέλος πέρασα το Top Coat Matte της L'Oreal, αν εσείς δεν θέλετε matte εφέ στα νύχια χρησιμοποιήστε κάποιο top coat για περισσότερη λάμψη. Στα υπόλοιπα νύχια έκανα κάποιες παραλλαγές αλλά η διαδικασία είναι η ίδια. Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμο το σημερινό post, θα τα ξανά πούμε σύντομα..

Θα χαρώ πολύ αν προσπαθήσετε να κάνετε το σχέδιο και να το ανεβάσετε στο Instagram χρησιμοποιώντας το hashtag  #nailsworlddd . Οι φωτογραφίες με τα μανικιούρ που θα τα έχετε δημιουργήσει εσείς οι ίδιοι εμπνευσμένοι από τα σχέδια μου θα ανεβούν σύντομα στο Blog μου!

14 comments:

  1. Πραγματικά πανέμορφα και φοβερός συνδυασμός χρωμάτων.
    Έχω κι εγώ μια παρόμοια ροδακινί απόχρωση που δεν ήξερα με τι να την συνδυάσω.
    Μου έδωσες ιδέα :)

    Φιλάκια ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, δοκίμασε αυτό το συνδυασμό είναι ότι πρέπει για άνοιξη - καλοκαίρι :)
      Φιλάκια πολλά αγαπητή μου Αγγελική <3

      Delete
  2. Αχ είναι πάρα πολύ ωραία! Μόλις μακρύνουν λίγο ακόμα τα νύχια μου (γιατί λόγω σχολής δεν μπορώ να τα έχω μακρυά) θα το δοκιμάσω κι εγώ!
    Φιλάκια <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ και μόλις το δοκιμάσεις ξέρεις εε .. εννοείτε θα μου τα δείξεις στο instagram :D
      Φιλάκια <3

      Delete
  3. Such a cute manicure, great for spring! xx

    ReplyDelete
  4. Σαν να βλέπω δουλειές γνωστών nail artists στο ΥΤ! Γιατί δεν σε ακολουθούσα τόσο καιρό μου λες? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με τόσα blog που υπάρχουν κάποτε χάνουμε κάποια, το έχω πάθει πολλές φορές.. φιλάκια :)

      Delete
  5. Πολύ όμορφο! σε εμένα η ταινία δεν κρατάει πάνω απο 2 μέρες, το κάνει και σε εσένα;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κοίτα και μένα άντε τρεις μέρες να αντέξει .. Ενα καλό κόλπακι που κανω για να κρατήσει λίγο περισσότερο είναι να κόβω την ταινία λίγο πιο κατω απο το νύχι ώστε να μην ανοίξουν γρήγορα οι ακριες , γιατι συνήθως απο εκει αρχίζει το πρόβλημα, και στην συνεχεια θα βγει τελείως .. Επίσης προτιμώ οταν κανω κάποιο μανικιουρ με ταινία να χρησιμοποιώ κάποιο top coat που δίνει gel όψη διότι έιναι πιο ´´χοντρό´´ απο τα απλα top coat και περνώ δυο στρώσεις .. Με αυτο τον τροπο ασφαλίζω πολυ καλύτερα την ταινία. Ελπιζω να σε βοηθήσει αυτός ο τρόπος! :)

      Delete
  6. είναι τόσο υπέροχο αυτό το manicure!! λάτρεψα τα χρώματα αν και νομίζω πως εγώ θα το έκανα shiny και όχι matte αλλά και με τους δύο τρόπους είναι πανέμορφο <3

    ReplyDelete