Saturday, April 4, 2015

FABERGE EASTER EGG INSPIRED NAILS

η φωτογραφία στα αριστερά είναι από αναζήτηση στο Google ''faberge easter eggs''

Μια από τις αγαπημένες μου στήλες στο Nails world είναι το '' fashion&nails ''! Το όνομα της στήλης βγήκε εντελώς αυθόρμητα και αυτό γιατί όταν αποφάσισα να προσθέσω αυτήν την κατηγορία στο Blog μου, είχα σκεφτεί πως η έμπνευση για nail art θα προερχόταν μόνο από την μόδα! Όμως θέλω να το αλλάξω αυτό! Τελευταία εμπνέομαι από διάφορα πράγματα όπως μια φωτογραφία, έναν πινάκα, μια ταινία... Έτσι αποφάσισα να αλλάξω το όνομα αυτής της κατηγορίας και να την ονομάσω '' INSPIRED NAILS ''. Νομίζω έτσι ακούγεται πολύ πιο σωστά! 
Μετά από αυτήν την εισαγωγή συνεχίζουμε κανονικά! Εννοείτε πως δεν θα σας άφηνα χωρίς κάποιο πασχαλινό μανικιούρ. Αλλά μην περιμένετε να σας δημιουργήσω λαγουδάκια, χαριτωμένα αυγουλάκια και πασχαλίτσες... Είναι κάτι που δεν με εκφράζει και αν έχετε προσέξει σχεδόν όλα τα nail art σε αυτό το blog είναι όσο πιο κομψά γίνεται, διότι απλούστατα προσπαθώ να δώσω μια κομψότητα, μια λεπτότητα στα νύχια που σίγουρα ταιριάζει σε κάθε γυναίκα. Έτσι το σημερινό μανικιούρ είναι εμπνευσμένο από τα αυτοκρατορικά πασχαλινά Αυγά του Peter Karl Faberge

O Peter Karl Faberge ήταν χρυσοχόος και κοσμηματοποιός, έγινε σύντομα γνωστός από τις πρωτότυπες δημιουργίες του. Η πιο διάσημη δουλειά του ήταν τα περίφημα αυτοκρατορικά πασχαλινά Αυγά που αυτά μας ενδιαφέρουν εμάς αφού το σημερινό μανικιούρ είναι εμπνευσμένο από αυτά! 



Όπως ήταν αναμενόμενο δεν έχω αυτό το χρώμα του Αυγού σε κάποιο βερνίκι οπότε για ακόμη μια φορά δημιούργησα μόνη μου το χρώμα που επιθυμούσα. Τα βερνίκια που χρησιμοποίησα για να φτάσω όσο πιο κοντά γίνετε σε αυτό το χρώμα είναi της Golden Rose No. 132 (ανοιχτό γαλάζιο), Sally Hansen HD No. 03 Pixel Pretty (το χρώμα της χρυσόμυγας)  και ένα βερνίκι Perfect U το οποίο δυστυχώς έχει σβηστεί το νουμεράκι του, είναι ένα ημιδιαφανές λευκό. Αφού είδαμε τα βερνίκια που ανάμιξα για να έχω το χρώμα της βάσης μου πάμε να δούμε και τα βήματα που ακολούθησα!


Αφού προετοίμασα τα νύχια μου σπρώχνοντας τα πετσάκια, λιμάροντας τα ώστε να αποκτήσουν το επιθυμητό σχήμα και απλώνοντας την βάση νυχιών συνέχισα με το πέρασμα του χρώματος που δημιούργησα αναμιγνύοντας τα τρία βερνίκια που σας ανέφερα πριν. Έπειτα με το βερνίκι Chatte Noire No. 121 (ιριδίζον μπλε) έκανα κάποιες κουκκίδες και ανακατεύοντας τα με ένα λεπτό πινέλο δημιούργησα ένα διακριτικό εφέ μαρμάρου. Αν δείτε προσεχτικά στο χρώμα του Αυγό υπάρχει ένα διακριτικό μπλε χρώμα. Φυσικά μπορείτε να παραλείψετε αυτήν την διαδικασία και απλά να επιλέξετε ένα οποιοδήποτε βερνίκι για την βάση σας. Στην συνέχεια άπλωσα το Fast Finish Εxtra Shine Top Coat της Seventeen  και τοποθέτησα ασημένια στρασάκια και μικρές χρυσές μπίλιες ώστε να μοιάζει με αυτήν την ιδιαίτερη διακόσμηση του πασχαλινού Αυγού. Για να ασφαλίσετε οποιοδήποτε διακοσμητικό στα νύχια προτιμήστε κόλλα νυχιών, έτσι το μανικιούρ σας δεν θα χαλάσει τόσο εύκολα. Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει να τοποθετώ top coat πάνω από τα στρασάκια γιατί κάποιες φορές τα θολώνει ή, ακόμα χειρότερα, οι μπίλιες χάνουν το χρώμα τους όταν έρθουν σε επαφή με το  top coat και το αποτέλεσμα δεν είναι ότι πιο όμορφο. Όποτε το μόνο που κάνω είναι να βάζω ελάχιστη κόλλα νυχιών (στο μέγεθος του διακοσμητικού) και αυτό από μόνο του τα ασφαλίζει αρκετά καλά. Αυτό ήταν λοιπόν το πασχαλινό nail art και το προτείνω ακόμα και σε νύφες (με πιο ανοιχτόχρωμο βερνίκι στην βάση π.χ. ροζ κουφετί). Δείτε το αποτέλεσμα είναι πραγματικά αριστοκρατικό!




Θα χαρώ πολύ αν προσπαθήσετε να κάνετε το σχέδιο και να το ανεβάσετε στο Instagram χρησιμοποιώντας το hashtag  #nailsworlddd . Οι φωτογραφίες με τα μανικιούρ που θα τα έχετε δημιουργήσει εσείς οι ίδιοι εμπνευσμένοι από τα σχέδια μου θα ανεβούν σύντομα στο Blog μου!

16 comments:

  1. Εκπληκτικό αποτέλεσμα! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ :)

      Delete
  2. nazh μου είσαι φοβερή και πάντα με υπέροχες ιδέες!!είμαι σίγουρη ότι θα φτάσεις πολύ ψηλά στον τομέα που έχεις επιλέξει!!!πολλά μπράβο και πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ´ευχαριστώ τόσο πολύ για τα όμορφα σου λόγια jazzy να ' σαι καλά :) φιλακια

      Delete
  3. Τι εκπληκτικό αποτέλεσμα nazh,μπράβο εγώ με τίποτα δεν θα το δοκιμάσω γιατί είμαι τελείως άσχετη με το nailart,τα απλά μονόχρωμα για μένα είναι οκ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ, το συγκεκριμένο δεν θελει τέχνη αλλα πολύ μα παρα πολύ υπομονή χιχι :Ρ

      Delete
  4. Καταπληκτικά νύχια και πολλή λεπτομέρεια! Μπράβο :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Αγγελική :)

      Delete
  5. Λατρεύω τα Faberge αυγά και με το σχέδιό σου έχω μείνει άφωνη!!! έχω κάνει και εγώ 2 παρόμοια αλλα σε αυγά στρουθοκάμηλου! χιχι! φιλάκιαααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εντάξει τι νυχια τι αυγά στρουθοκαμήλου, το ίδιο ειναι αχαχαχ :)
      Φιλιά...

      Delete
  6. Μου αρέσει αλλά μου φαίνεται δύσκολο... Μπράβο σου πάντως... Εγώ κάνω πολύ απλά πράγματα στα νύχια αν θες δες στο blog μου... είμαι καινούρια... http://stroumfitasmurf.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ :) τωρα θα μπω και στο δικό σου, καλή αρχή :)

      Delete
  7. Σ'ευχαριστώ! Έγινα μέλος στο blog σου... γιατί αυτά δεν είναι απλώς νύχια είναι ΤΕΧΝΗ!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ :)

      Delete
  8. So cool :) love it!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete