Thursday, August 7, 2014

GOLDEN ROSE NAIL LACQUER


Γεια σας κορίτσια! Σήμερα έχουμε ένα πολύ διαφορετικό post από τα συνηθισμένα. Θα σας δείξω κάποια από τα υπέροχα βερνίκια τα οποία μου έστειλε η Golden Rose - Londessa. Η αλήθεια είναι πως είχα ξαναδοκιμάσει βερνίκια της Golden Rose και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη. Για να μην πολυλογώ πάμε να ξεκινήσουμε την παρουσίαση. Επέλεξα να μην σας παρουσιάσω όλα τα προϊόντα σε ένα post επειδή δεν ήθελα να αδικήσω κάποια. Για αυτό θα ακολουθήσουν και άλλα post με τα υπόλοιπα βερνίκια αλλά και με σχέδια που μπορούμε να κάνουμε με αυτά! Όμως πάμε να δούμε τα πρώτα τέσσερα! 
Αρχίζουμε με το πρώτο βερνίκι της σειράς Rich Color με νουμεράκι 65. Το οποίο έχει ένα άκρως καλοκαιρινό χρώμα και σίγουρα έχει '' μπει '' στην λίστα με τα αγαπημένα μου βερνίκια αφού είναι ένα τέλειο φιστικί βερνίκι με ιδιαίτερη λάμψη. Αυτό που το κάνει τόσο ιδιαίτερο είναι το βουρτσάκι του το όποιο είναι πολύ βολικό και πλατύ και για αυτόν τον λόγο έχει πολύ εύκολη εφαρμογή. Το εντυπωσιακό είναι ότι με μια μόνο στρώση είχα το αποτέλεσμα όπως το βλέπετε πιο κάτω. Δεν πιστεύω να χρειαζόταν και δεύτερη! Το προϊόν είναι 10,5 ml και η σύσταση του είναι πολύ καλή. Στεγνώνει εντελώς σε 5-10 λεπτά και διαρκεί στα δικά μου νύχια μέχρι και 6 ημέρες. 
Ακολουθεί το δεύτερο βερνίκι το οποίο είναι πάλι από την ίδια σειρά με νούμερο 73 και έχει αυτό το πανέμορφο κοραλλί χρώμα.
Και τώρα ήρθε η ώρα για να δούμε και το Top Coat - Gel Look το οποίο το απλώνουμε μετά από δύο λεπτά αφού προηγουμένως βάψαμε τα νύχια μας. Στεγνώνει σε 5-7 λεπτά και αφού στεγνώσει γίνεται πολύ σκληρό και πραγματικά δίνει ''εμφάνιση gel.''. Δεν κρατήθηκα και το δοκίμασα πρώτα όταν έκανα πεντικιούρ και όλοι με ρωτούσαν αν έκανα gel. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι δίνει μια έντονη λάμψη στα νύχια που αποκλείεται να περάσει απαρατήρητη! Επιπλέον μπορεί να φορεθεί και μόνο του χωρίς κάποιο βερνίκι, απλά για να φαίνονται τα νύχια καθαρά και περιποιημένα. Το προϊόν είναι  10. 5 ml και έχει και αυτό όπως τα δύο προηγούμενα βερνίκια, πλατύ βουρτσάκι. Η διάρκεια του πάνω στα δικά μου νύχια είναι 4 ημέρες. Όπως καταλάβατε δεν άργησα να το αγαπήσω! 
Για τέλος άφησα αυτό το χαριτωμένο βερνίκι της σειράς Jolly Jewels με νουμεράκι 115. Αυτό το βερνίκι ήταν μια έκπληξη για μένα διότι εδώ και κάποιους μήνες προσπαθούσα να βρω ένα βερνίκι με χρώμα που να έχει μέσα διάφορα glitter! Και να που ξαφνικά βρέθηκε στα χέρια μου, η χαρά μου ήταν απερίγραπτη! Το συγκεκριμένο βερνίκι είναι ένα άσπρο με χρωματιστό glitter σε διάφορα μεγέθη. Το βουρτσάκι του είναι κανονικό και με δύο στρώσεις έχετε το αποτέλεσμα όπως πιο κάτω στην φωτογραφία. Το προϊόν είναι 10.8 ml, στεγνώνει σε 10-15 λεπτά και διαρκεί ως και 7-8 ημέρες. Αυτό που το ξεχωρίζει είναι ότι δεν κρύβεται το glitter μέσα στο χρώμα και διακρίνεται ολοκάθαρα αφού έχει απλωθεί στο νύχι. 
Αυτά για σήμερα ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό post και να μην σας κούρασε γιατί ήταν λίγο μεγάλο! Θα τα ξαναπούμε πολύ σύντομα! 

12 comments:

  1. πολύ ωραίο post!!
    να δοκιμάσεις και απο την νεα σειρά color expert!
    αυτό με τα γκλίτερ θέλω και εγώ να το πάρω είναι πολύ ωραίο!!
    φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. έχω δύο βερνίκια από την καινούρια σειρά αλλά δεν πρόλαβα να το δοκιμάσω ακόμα θα ακολουθήσει σύντομα post και για αυτά :)
      Φιλάκια χχχχ

      Delete
  2. εξαιρετική όπως πάντα !!!πολύ ωραία παρουσίαση!!!
    τα τύπου cupcake sprinkle είναι απίθανα!!!
    πολλά φιλάκια Nazh μου!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ και εγώ έχω λατρέψει τα συγκεκριμένα βερνίκια <3 Πολλά φιλάκια χχχχ

      Delete
  3. Υπεροχα βερνικια,ειδικα το τελευταιο δεν περιμενα να
    ειναι τοσο ομορφο και χαριτωμενο πανω στα νυχια.
    Εκπληκτικη παρουσιαση.
    We love you :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ <3

      Delete
  4. Απο τα πιο ομορφα ποστ που εχω δει!!
    Φοβερα χρωματα βερνικιων πανω στα νυχια σου!!
    <3
    http://cremebeaute.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ :)

      Delete
  5. Love it <3
    http://unghiutele.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  6. Μου άρεσε το top coat και αυτό με το glitter!! Άντε με 'γειά σου, φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ φιλάκια :)

      Delete