Monday, June 2, 2014

WATER MARBLE NAIL TUTORIAL (WITHOUT WATER)


Η αλήθεια είναι πως τώρα τελευταία προσπαθώ να σκεφτώ ή να βρω από το διαδίκτυο διάφορους τρόπους για να κάνω ένα γρήγορο αλλά ταυτόχρονα εντυπωσιακό μανικιούρ χωρίς την χρήση πινέλων και της λεπτομέρειας που συνηθίζω να κάνω. Υπάρχουν πολλές απλές τεχνικές που δεν έχω προλάβει ακόμα να σας δείξω όποτε αρχίζω από σήμερα. Ένα πραγματικά εντυπωσιακό μανικιούρ για μένα είναι το εφέ μαρμάρου, γιατί ανάλογα με τα χρώματα που θα χρησιμοποιήσετε, θα έχετε και ένα διαφορετικό αποτέλεσμα. Χρησιμοποιώντας τις αποχρώσεις του μπλε τα νύχια σας μεταμορφώνονται σε κύματα και από την άλλη χρησιμοποιώντας τις απόχρωση του μπεζ τα νύχια θυμίζουν αρχαία αγάλματα. Σίγουρα όλοι ξέρουμε την πιο γνωστή τεχνική για να αποκτήσουμε το εφέ μαρμάρου. Με λίγα λόγια, σε ένα ποτηράκι με λίγο νερό ρίχνουμε σταγόνες από τα βερνίκια που διαλέξαμε. Με μια οδοντογλυφίδα φτιάχνουμε το σχήμα που θέλουμε και στην συνέχεια βουτάμε το δάκτυλο μας στο νερό και το σχέδιο αποτυπώνετε στο νύχι μας. Και όμως πολύ καλό για να 'ναι αληθινό, αν και έχει παιχνιδιάρικη τεχνική που όλες θελήσαμε να την δοκιμάσουμε στο τέλος μείναμε απογοητευμένες αφού όση κολλητική ταινία και αν κολλήσαμε στα δάκτυλα μας για να μην λερωθούμε από τα βερνίκια, καταλήξαμε να τριβόμαστε με ασετόν. Αν χρησιμοποίησες και κάποιο κόκκινο βερνίκι τότε σου εύχομαι καλή τύχη! Είμαι σίγουρη πως στην προσπάθεια να καθαρίσετε το δέρμα σας από το βερνίκι, τελικά χαλάσατε το σχέδιο που με τόσο κόπο κάνατε, το έχω πάθει και εγώ. Επίσης ακόμη ένα πολύ σημαντικό που παρέλειψα να σας πω είναι πως με αυτόν τρόπο ξοδεύουμε άσκοπα χρόνο και φυσικά τα βερνίκια μας. Άρα αν θα θέλατε να δοκιμάσετε αυτήν την τεχνική τότε να έχετε υπόψη σας πως πρέπει να είστε πολύ προσεχτικές, να έχετε υπομονή και καλή διάθεση. Το καλό σε αυτήν την ιστορία είναι ότι θυμήθηκα μια άλλη τεχνική που είχα μάθει τις πρώτες μέρες στην σχολή με την οποία μπορούμε να έχουμε ένα παρόμοιο αποτέλεσμα χωρίς να χρησιμοποιήσουμε νερό.
Η τεχνική για να το εφέ μαρμάρου χωρίς νερό είναι πολύ απλή. Το πρώτο βήμα που έκανα ήταν να δώσω το επιθυμητό σχήμα στα νύχια μου, να σπρώξω τα πετσάκια πίσω και να απλώσω την βάση μου. Στην συνέχεια αποφάσισα να δώσω μια καλοκαιρινή διάθεση στο μανικιούρ μου και έτσι επέλεξα ένα ροζ , ένα πορτοκαλί, ένα κίτρινο και ένα γαλάζιο βερνίκι. Πήρα μια μέτρια ποσότητα βερνικιού στο βουρτσάκι μου και το ακουμπούσα πάνω στο νύχι μου, αυτό το έκανα και με τα τέσσερα χρώματα, με αποτέλεσμα να έχω δημιουργήσει μεγάλες κουκκίδες. Με ένα πινελάκι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και οδοντογλυφίδα, τράβηξα κάποιες γραμμές σε διάφορες κατευθύνσεις. Τέλος πέρασα μια στρώση top coat και είναι έτοιμο!

24 comments:

  1. Great Post. Lovely Blog. I am really loving your blog.
    I am following your blog. pls follow back,xxx
    My blog new post click & comment

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, i'm already follow your blog :)

      Delete
  2. Πολύ ωραίο χωρίς το νερό! Κάποτε το έκανα (με νερό) αλλά ήταν πολύ χρονοβόρο και το σταμάτησα. Έτσι όμως είναι πολύ πιο εύκολο! Φιλιά πολλά ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ εύκολο και γρήγορα σε 5 λεπτάκια είχα έτοιμα τα νύχια μου :)
      Φιλακια χχ

      Delete
  3. Beautiful, Nazh! This is such a clever idea, I like the alternative without water :) And I am loving the colours! xx

    ReplyDelete
  4. wooww! ARTIST! love this nails blog!!
    Following you!
    with love,
    xoxo
    KS

    ReplyDelete
  5. Τελειο!!! Και πανω που εψαχνα ιδεες αυτες τις ημερες για κατι καλοκαιρινο στα νυχια μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πιστεύω οτι είναι μια πολύ καλή ιδέα για το καλοκαίρι και θα χαρώ πολύ αν το δοκιμάσεις. φιλακια χχχ

      Delete
  6. Φοβερή ιδέα! Θα το δοκιμάσω σίγουρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πάρα πολυ :)

      Delete
  7. πάααρα πολύ ωραια ιδεα!!!!σίγουρα θα την δοκιμάσω,μιας και η διαδικασια με το νερο ποτε δεν μου πετυχαινε ετσι οπως ηθελα.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστω πολυ:) στην διαδικασία με το νερό υπάρχουν πολλα σημεία που πρεπει να προσέξεις πχ απο πιο ύψος πετάς τις σταγόνες , πόσο ζεστο η κρύο ειναι το νερό , πρεπει να ρίξεις το βερνίκι στο νερό όσο πιο γρήγορα γίνεται και εχει και αλλα πολλα που αν δεν τα κανεις σωστά το αποτέλεσμα δεν ειναι καλό. Ενώ σε αυτήν την διαδικασία το μονο που πρεπει να προσέξεις λιγο ειναι οταν τραβάς τις γραμμές.
      φιλακια

      Delete
  8. Πάρα πολύ όμορφο! προσπάθησα και με το νερό αλλά και με την στάμπα αλλά δεν βγήκε καλό το αποτέλεσμα! :-( θα το δοκιμάσω με τον δικό σου τρόπο!
    new follower!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελπίζω με αυτόν τον τρόπο να έχεις ένα καλύτερο αποτέλεσμα και σε ευχαριστώ που έγινες μέλος στο Blog μου :)

      Delete
  9. Υπέροχο και πανεύκολο!! Εννοείται πως θα το κάνω σύντομα στα νύχια μου!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ :)

      Delete
  10. Τελεια ιδεα!
    Μου αρεσουν πολυ τα χρωματα που συνδυασες!
    Θα το δοκιμασω και εγω! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ και περιμένουμε να μας το δείξεις όταν θα το έχεις έτοιμο. Φιλιά χχχχ

      Delete
  11. Ο λόγος που δεν έχω συμπάθεια στο κόλπο με το νερό είναι ακριβώς επειδή μπορεί να γίνει πολύ messy!!! Ο τρόπος σου όμως είναι πολύ πιο εύκολος! Έχω να σου πω ότι τώρα βρήκα το blog σου (μέσω της Ελευθερίας, http://diary-of-a-beauty-addict.blogspot.gr) και πραγματικά θαυμάζω πολύ τη δουλειά σου, κάνεις εξαιρετικά σχέδια!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ <3

      Delete