Sunday, June 8, 2014

BLACK AND WHITE POLKA DOT NAILS

Η φωτογραφία με το πουκάμισο είναι από το beta2.joymedia.gr
Ναι κορίτσια είναι γεγονός ότι το πουά αποτελεί την τελευταία τάση της μόδας! Αν αναλογειστείτε ότι το συναντάμε καθημερινά σε πολλά ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ τότε εύκολα αντιλαμβανόμαστε ότι πλέον το πουά είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Οφείλω να σας ομολογήσω ότι αρχικά δεν ενθουσιάστικα, όμως μια βόλτα στο εμπορικό κέντρο ήταν αρκετή για να με πείσει! Για να μην πολυλογώ, αυτό που με ώθησε στο να επιλέξω το πουά για το μανικιούρ μου είναι ένα πουκάμισο που είδα σε μια βιτρίνα τυχαία καθώς έκανα την βόλτα μου. Το μάτι μου έπεσε αμέσως σε αυτό για τον απλούστατο λόγο ότι, παρόλο που βρισκόταν ανάμεσα σε τόσα αλλά όμορφα ρούχα, αυτό ξεχώριζε για την ιδιαίτερη ομορφιά και κομψότητα που του προσδίδει η απλότητα του πουά. Κάπως έτσι λοιπόν, όχι μόνο πήρα το πουκάμισο αλλά αποφάσισα να μεταφέρω αυτήν την όμορφη αίσθηση που μου άφησε το πουά στα νύχια μου ούτως ώστε να μπορέσω να την μοιραστώ μαζί σας. Δεν σας κρύβω ότι για μένα αποτελεί ένα πολύ χαριτωμένο σχέδιο το όποιο μου άρεσε πολύ στα οβάλ νύχια μου. Εφόσον έχω λιμάρει τα νύχια μου, έχω σπρώξει τα πετσάκια προς τα πίσω και έχω απλώσει την βάση μου άρχισα να βάφω τα νύχια μου με ένα άσπρο της κρέμας βερνίκι. Κατά την άποψη μου μια στρώση είναι αρκετή! Στην συνέχεια με το dotting tool έκανα τις κουκκίδες, αρχίζοντας από την μέση του νυχιού με τρεις - τέσσερις κουκκίδες που τις είχα θέσει ως οδηγό (για να μπορέσω να κάνω όσο πιο ομοιόμορφα και περιποιημένα μπορούσα το πουά) και αυτήν την διαδικασία ακολούθησα μέχρι να τελειώσω. Τέλος αυτό που πρέπει να κρατήσουμε από το σημερινό post είναι ότι και μια απλή βόλτα μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για τον καθένα μας, επόμενος να έχετε ανοιχτά τα μάτια σας και την φαντασία ελεύθερη. Άλλωστε ο καλύτερος τρόπος να ακολουθείς την μόδα είναι να την δημιουργείς ο ίδιος!

14 comments:

  1. μπράβο βρε Nazh με τις πανέμορφες εμπνεύσεις σου!!!πολλά φιλάκια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ jazzy μου <3 πολλά φιλιά <3

      Delete
  2. πολυ ομορφα..ναι οντως ειναι πολυ της μοδας τελευταια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ, φιλάκια <3

      Delete
  3. Φέτος το καλοκαίρι έχω πάθει εμμονή με οτιδήποτε πουά (πήρα φόρεμα και πουκάμισο)! Είναι απλό και κομψό... Θα σε ενδιέφερε να κάνεις στο μέλλον κάποια ανάρτηση σχετικά με την περιποίηση νυχιών; Τα νύχια σου φαίνονται πάντα αψεγάδιαστα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, η αλήθεια είναι ότι σκεφτόμουν να κάνω ένα post με την δικιά μου καθημερινή περιποίηση και θα προσπαθήσω να το έχω έτοιμο όσο πιο σύντομα γίνεται. Φιλάκια χχχ

      Delete
  4. Έχεις μεγάλο ταλέντο!!! Είναι πανέμορφες οι φωτογραφίες σου αλλά και τα νύχια και τα σχέδια που κάνεις!!!!
    Stay in touch!
    chicates.blogspot.gr
    Με μεγάλη μας χαρά, σε προσκαλούμε και στους διαγωνισμούς του Ιουνίου στο blog μας!
    GIVEAWAYS-JUNE 2014

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ! Εννοείτε πως θα λάβω μέρος στον διαγωνισμό σας :)

      Delete
  5. Υπέροχο και απλό!! Πάω να το φτιάξω τώρα στα νυχάκια μου, αχ Nazh μου με τα σχέδια σου, φωτιές μας ανάβεις!! χιχι ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι τόσο που σου άρεσουν <3 φιλάκια Ειρήνη μου

      Delete
  6. This is beautiful, Nazh! You can never underestimate the power of a beautiful polka dot manicure! <3 xx

    ReplyDelete
  7. Πολύ όμορφο κομψό και εύκολο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακριβώς! Ευχαριστώ πολύ :)

      Delete